Сайт зачинений. Просимо вибачення за незручності.

12 (30) лютого, Неділя про блудного сина. Глас 1. Єв. 1.

+ Трьох святителів: свв. вел. архиєреїв Василія Великого,

Григорія Богослова і Йоана Золотоустого.

Св. свщмч. Іполита.

Утреня: по «Бог Господь» тр. воскресний. (2), Сл. свв., І  нині: богород. воскресний за гласом «Слава». Катизми черг., сідальні воскресні, Полієлей, також і псалом «На ріках вавилонських», Величання святим[1] і відтак «Ангельський Собор», іпакой воскресний, пополієлейні сідальні свв.; відтак степенна і прокімен 6-го гл. Єв. – Мт. 116 зач.; 28, 16-20. «Воскресіння Христове» та Пс 50. Слава: «Покаяння двері відкрий мені», І нині: «На спасення стежки» і т. д. Канон воскресний недільний, Богородиці, Тріоді і святих. Катавасія чергова – «Сушу». По 3-ій пісні – кондак-ікос і сідальний святих, І нині: Тріоді; по 6-ій – кондак-ікос Тріоді; на 9-ій – „Чеснішу”; по 9-ій – „Свят Господь Бог наш” і недільний світильний, Слава: святих, І нині: Тріоді.  Хвалитних стихир – 8: 4 воскресних і 4 святих (з двома своїми приспівами, взятими зі стихир на стиховні), Слава: Тріоді, І нині: «Преблагословенна». По великому славослов Ί – тропар «Сьогодні спасіння світу». По відпусті утрені – Слава, і нині: євангельська стихира.

Часи: на всіх - тропар воскресний, Слава: святих. Кондаки: на 1-му і 9-му – недільний, на 3-му – тріоді, на 6-му – святих.

Літургія: Тропар воскресний і святих, також кондак воскресний, Слава: святих, І нині: кондак Тріоді. Прокімен і алилуя воскресні 1-го гласу. Апостол-євангелія неділі і святих. Ряд.: Ап. – 1 Кор. 135 зач.; 6, 12-20. Єв. – Лк. 79 зач.; 15, 11-32. Свв.: Ап. – Євр. 334 зач.; 13, 7 – 16. Єв. – Мт. 11 зач.; 5, 4 – 19. Причасний „Хваліте” і святих.

Вечірня: катизми нема. На “Господи, взиваю” 6 стихир: 3 Октоїха і 3 свв., Сл.: свв., І нині: богород. Прокімен дня. Стиховня Октоїха. По “Отче наш”: тр. свв., Сл., І нині: богород. за гласом тр. свв. Відпуст середній з помин. свв. Відпуст середній з помин. свв.



[1] В Типіку о. Дольницького, як і в інших уставах нічого не сказано про місце Величання свв. у цій літургійній структурі, однак, згідно з уставом про бдінного святого в неділю, Величання мало б бути саме на цьому місці.