Київська міська рада затвердила Концепцію розвитку зовнішньої реклами на території столиці. За це рішення на засіданні Київради в четвер, 26 січня, проголосували 96 депутатів.

"Тепер встановити яку-небудь рекламну конструкцію де завгодно не вдасться. Розміщення рекламних засобів буде чітко регламентовано.", - Підкреслив заступник голови Київської міськдержадміністрації Олександр Пузанов.

Відповідно до Концепції, в місті вводяться п'ять форматних зон з розміщення реклами. У нульовий зоні заборонено встановлення будь-якої зовнішньої реклами. До цієї зони належать території буферних зон архітектурно-історичних заповідників - Софії Київської та Києво-Печерської лаври, а також території, прилеглі до видатних пам'яток історії та архітектури, - повідомляє Християнський портал КІРІОС з посиланням на taday.

Зокрема, зовнішню рекламу буде заборонено розміщувати на Андріївському узвозі, біля Михайлівського та Володимирського соборів, Андріївської та Кирилівської церков, Маріїнського палацу, Золотих воріт.

Крім того, рекламні засоби заборонено розміщувати біля будівель органів державної влади та місцевого самоврядування.