При Інституті святого Томи Аквінського в Києві відкрито програму «Комунікації для релігійних організацій»У жовтні 2018 року при Інституті релігійних наук св. Томи Аквінського у Києві відкривається навчальна програма «Комунікації для релігійних організацій».  Викладачі курсу – світські та релігійні журналісти, аналітики, маркетологи, представники прес-служб релігійних та благодійних організацій.

Курс складається з 9 модулів і систематизує досвід українських громадських та релігійних організацій та дає практичні навички створення прес-служби та керування інформаційними кампаніями у ЗМІ та соціальних медіа.

У навчальному курсі будуть розглянуті теми побудови репутації Церкви/організації, її взаємодії із зовнішіми аудиторіями, державою, партнерами, створення церковної прес-служби, взаємодії зі світськими та релігійними ЗМІ в Україні, кризові комунікації, просування бренду організації в інтернеті та соцмережах за допомогою цифрового маркетингу. Прикладах успішних інформаційних кампаній, реалізованих християнськими спільнотами в Україні та світі, учасники курсу навчаться створювати та втілювати власні проекти. 

Модуль 1. Церква у ЗМІ: побудова репутації. Теорія і практика.

Модуль 2. Зв’язки з громадськістю (PR, комунікації) в Церкві. Організація роботи прес-служби.

Модуль 3. Взаємодія Церкви і ЗМІ: як бути цікавим одне одному.

Модуль 4. Комунікація Церква-держава. 

Модуль 5. Організація медіа-заходів. 

Модуль 6. Social Media Marketing на службі церковної комунікації.

Модуль 7. Інформаційна кампанія крок за кроком: від планування до реалізації і постмоніторинга.

Модуль 8. Управління репутацією. Антикризовий PR

Модуль 9. Робота християнських ЗМІ. Зустріч в редакціях.

Для запису на курс і отримання детальнішої інформації про умови та вартість навчання, просимо заповнити реєстраційну форму «Комунікації для релігійних організацій» (реєстрація)Кількість місць у групі обмежена!

Про це повідомляє Християнський портал КІРІОС з посиланням на tomainstytut.