Святі отці про Ісуса ХристаВін був смерним, але - Богом. З Давидового роду, але Творцем Адама. Носив тіло, але залишався безтілесним. По Матері - Діві обмежений, але безмежний... Як людина він мусів боротися, але як Бог був непереможний; тричі подолав спокусника. Приймав...

читати повністю

Святі Отці про мудрість БожуКоли навіть камінь розглянеш, то й він є певним доказом сили свого Творця. Подібно, коли приглянешся до мурашки, комара чи бджоли. Часто і в найменших речах проявляється Божа мудрість. Той, хто простер небозвід і наповнив безмежні простори...

читати повністю

Святі отці про мир - спокій"Шукай миру та його тримайся (Пс.33:15). Про цей Господь сказав: "Мир залишаю вам, мій мир даю вам; не так, як світ дає, даю вам його" (Ів.14:27). Шукай, отже, миру Господнього і старайся про нього. А будеш шукати його не інакше, як біжучи...

читати повністю

Святі Отці про милостинюМилостиня - цариця чеснот - дуже скоро підносить людей у небесну височінь, вона найкраща заступниця. Велике діло - милостиня.

(св.Іван Золотоустий, Про покаяння).

Високий політ у милостині...

читати повністю

Святі Отці про милосердя Боже Якщо б можна було перерахувати безліч Божих щедрот та зміряти величину Божого милосердя у відношенні до величини і сили гріхів, то треба було б впасти у розпач. Але це певне, що хоч можна зміряти й перерахувати навіть найбільші гріхи, то неможливо...

читати повністю

Святі Отці про мету людиниНавіть деякі погани мали вироблене поняття щодо мети людини. Одні вважали, що її метою є знання ; інші - практична діяльність; а ще інші - повне використання життя і тіла в своє задоволення. А віддані почуттям люди заявляли , що розкіш є метою...

читати повністю

Святі Отці про пияцтвоВино - це дар Божий. Він служить опанованим на зміцнення слабосильності. Для неопанованих він є знаряддям розгнузданості 

(св.Василій Великий, Проти пияків)

Пияцтво - це демон, що його...

читати повністю

Святі Отці про ікониІкони видимо зображають того, хто невидимий і без постаті, але тілесно зображений задля слабкого розуміння. Бо Святе Письмо також приписує зовнішній вигляд Богові й ангелам 

...

читати повністю

" Святе і страшне ім'я Його" (Пс.110:9) Як, Його ім'я сСвяті Отці про - Ім'я Боже вяте і страшне ? Так, бо Його бояться біси й хвороби. Цим іменем апостоли перемінили нею вселенну. Його вжив замість зброї Давид, побивши чужинця. Ним довершено безліч величних діл...

читати повністю

Святі Отці про захланністьЗахланність на гроші - це наче твердиня зла і вершина гріхів. І якщо б ми вирішили запанувати над нею, то вже ніщо не стане нам на перешкоді позбутися тієї нерозумної пристрасті, а разом з нею вирвати і знищити всі згубні пристрасті

...

читати повністю

Святі Отці про заздрістьБережімся, браття, цього пороку, щоб не стати нам учасниками діл нашого ворога й не підпасти під той засуд! Коли горду людину судять судом диявола, то чи заздрісна людина уникне кари, приготованої дияволові ?  Немає в...

читати повністю

Святі Отці про лицемірствоЛицемір - це той, той що в театрі грає роль когось іншого, наприклад, пана, - хоч він слуга, або проста людина - короля.

Так і вцьому житті, наче на сцені, багато людей веде театральний спосіб життя, маючи одне в серці, а інше показуючи...

читати повністю

Святі Отці про лінивствоЯким злом є лінивство, не треба й казати, коли Апостол наказує, щоб не їв той, хто не працює (2 Сол. 3:10). Як кожному треба щоденної поживи, так само необхідна є праця, відповідна до сили, даної йому... З того усього виходить, що ми повинні...

читати повністю

Святі Отці про лагідністьЛагідність, справді, належить до найбільших чеснот. Тому й зачислена вона до блаженств: "Блаженні лагідні, бо вони успадкують землю" (Мт..5:4). Ця земля - Небесний Єрусалим стає здобиччю не тих, що воюють, але призначена - як спадщина -...

читати повністю

Святі Отці про гнівКоли пристрасть гніву раз заволодіє душею, усунувши розум, тоді вона з людини робить тварину. Гнів не дозволяє їй залишитися собою, бо відбирає їй розум! Що отрута для вразливих на неї, - те гнів для гнівливих. Вони казяться, немов...

читати повністю

Вхід/Вихід