Дослідження: на УПЦ МП припадає найбільше «джинси» в інтернет-ЗМІУпродовж липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності («джинса»), що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися члена партії «За життя» Віктора Медведчука та Української православної церкви Московського патріархату.

Про це йдеться в дослідженні Інституту масової інформації.

Експерти ІМІ проаналізували стрічки новин десяти найпопулярніших інтернет-ЗМІ в Україні. На УПЦ МП та Медведчука припало 80% від загальної кількості «джинси».

Також в ІМІ розповіли, що половина «джинси» припадає на УПЦ МП, зокрема йдеться про новини та «компліментарні репортажі», що стосувалися хресної ходи та святкування 1030-ї річниці Хрещення Русі.

«Загалом, у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі», — наголосили в ІМІ. Зазначається, що у другому кварталі 2018 року кількість замовних матеріалів за тиждень у 10 інтернет-ЗМІ становила 68, а у третьому кварталі цей показник зріс до 159.

«З-поміж інтернет-ЗМІ лідером з розміщення матеріалів з ознаками замовності став сайт УНІАН (72 матеріали з ознаками замовлення, переважно на користь УПЦ (МП))», — йдеться в дослідженні.

 

Про це повідомляє Християнський портал КІРІОС з посиланням на hromadskeua.

Мапа міграції громад з МП в ПЦУ